1. Prowadzenie prac księgowych:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, ksiąg przychodów i rozchodów, ewidencji przychodów,
Przygotowywanie planu kont dostosowanego do rozliczeń podatkowych oraz indywidualnych potrzeb informacji zarządczej klienta,
Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i natychmiastowe zgłaszanie zauważonych braków lub błędów,
Księgowanie dowodów księgowych, w przekrojach informacji zarządczej i zgodnie z obowiązującą, przyjętą strukturą organizacyjną Spółki,
Konsultowanie wyniku finansowego i podatkowego z Klientem,
Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdawczości do urzędu statystycznego,
Bieżąca kontrola zobowiązań i należności firmy klienta,
Sporządzanie sprawozdań finansowych bilansu, rachunku zysków i strat oraz cash-flow,
Pomoc przy sporządzaniu dokumentów inwentaryzacyjnych,
Przygotowanie planu amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych,
Obsługa w zakresie prowadzonych kontroli podatkowych i skarbowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych,
Ewidencja księgowa prowadzona jest z wykorzystaniem systemu finansowo-księgowego Symfonia.